Obszerny zbiór gotowych zestawów prac domowych z geografii w postaci multimedialnych i interaktywnych ćwiczeń.
Nie są to jednak przypadkowe zadania, a specjalnie przygotowany pakiet, który odpowiada całemu programowi zajęć i tematom w podręcznikach wydawnictw Nowa Era, WSiP.
\n \n \n \n Geografia,\n \n \n \n \n \n Geografia klasa 7,\n \n \n \n \n \n klasa 6,\n \n \n \n \n \n klasa 5,\n \n \n \n \n \n klasa 8,\n \n \n \n \n \n Rozdzia\xc5\x82 2,\n \n \n \n \n \n Rozdzia\xc5\x82 1,\n \n \n \n \n \n klasa 7,\n \n \n \n \n \n Geografia klasa 5,\n \n \n \n \n \n Rozdzia\xc5\x82 3,\n \n \n \n \n \n Rozdzia\xc5\x82 4,\n \n \n \n \n \n zestaw 11,\n \n \n \n \n \n zestaw 6,\n \n \n \n \n \n Zestaw 22,\n \n \n \n \n \n zestaw 12,\n \n \n \n \n \n Geografia klasa 6,\n \n \n \n \n \n zestaw 1,\n \n \n \n \n \n Zestaw 19,\n \n \n \n \n \n zestaw 10,\n \n \n \n \n \n zestaw 7,\n \n \n \n \n \n Geografia 8,\n \n \n \n \n \n Geografia klasa 8,\n \n \n \n \n \n zestaw 13,\n \n \n \n \n \n zestaw 4,\n \n \n \n \n \n zestaw 15,\n \n \n \n \n \n zestaw 2,\n \n \n \n \n \n zestaw 23,\n \n \n \n \n \n Krajobraz tajgi i tundry,\n \n \n \n \n \n zestaw 8,\n \n \n \n \n \n Geografia klasa5,\n \n \n \n \n \n W wilgotnym lesie r\xc3\xb3wnikowym i w lesie strefy umiarkowanej,\n \n \n \n \n \n zestaw 3,\n \n \n \n \n \n Zestaw 23,\n \n \n \n \n \n Zestaw 20,\n \n \n \n \n \n zestaw 5,\n \n \n \n \n \n Zestaw 24,\n \n \n \n \n \n zestaw 18,\n \n \n \n \n \n zestaw 17,\n \n \n \n \n \n zestaw 14,\n \n \n \n \n \n Ruch obrotowy Ziemi,\n \n \n \n \n \n Zestaw 17,\n \n \n \n \n \n Zmiany liczby ludzko\xc5\x9bci Polski i Europy,\n \n \n \n \n \n Zestaw 16,\n \n \n \n \n \n Zestaw 4,\n \n \n \n \n \n Zestaw 21,\n \n \n \n \n \n Zestaw 29,\n \n \n \n \n \n zestaw 9,\n \n \n \n \n \n zestaw 16,\n \n \n \n \n \n Walory przyrodnicze i kulturowe wybranych region\xc3\xb3w Polski,\n \n \n \n \n \n Zestaw 18,\n \n \n \n \n Przemys\xc5\x82 i us\xc5\x82ugi w Afryce,\n \n \n \n Zr\xc3\xb3\xc5\xbcnicowanie klimatyczne Europy,\n \n \n \n Orientacja na mapie i globusie,\n \n \n \n Wielkie odkrycia geograficzne,\n \n \n \n Cechy klimatu,\n \n \n \n Wybrze\xc5\xbce S\xc5\x82owi\xc5\x84skie,\n \n \n \n Antarktyda \xe2\x80\x93 kraina lodu,\n \n \n \n Turystyczny potencja\xc5\x82 Kenii,\n \n \n \n Ludno\xc5\x9b\xc4\x87 i gospodarka Australii,\n \n \n \n Gospodarowanie w strefie suchej,\n \n \n \n Wiele twarzy Afryki,\n \n \n \n Stany Zjednoczone \xe2\x80\x93 pot\xc4\x99ga gospodarcza \xc5\x9bwiata,\n \n \n \n Odkrywanie mapy \xc5\x9bwiata,\n \n \n \n Morze Ba\xc5\x82tyckie,\n \n \n \n Gleby,\n \n \n \n Podzia\xc5\x82 polityczny Europy,\n \n \n \n Krajobraz wysokog\xc3\xb3rski Himalaj\xc3\xb3w,\n \n \n \n Ludno\xc5\x9b\xc4\x87 Ameryki,\n \n \n \n Przemys\xc5\x82 Niemiec,\n \n \n \n Krajobrazy Polski,\n \n \n \n Krajobraz wysokog\xc3\xb3rski Tatr,\n \n \n \n Krajobraz miejsko-przemys\xc5\x82owy Wy\xc5\xbcyny \xc5\x9al\xc4\x85skiej,\n \n \n \n Wielkie kataklizmy klimatyczne,\n \n \n \n Jak czyta\xc4\x87 map\xc4\x99?,\n \n \n \n Bliski Wsch\xc3\xb3d,\n \n \n \n Amazonia,\n \n \n \n Japonia \xe2\x80\x93 symbol nowoczesnej gospodarki,\n \n \n \n Relacje Polski z s\xc4\x85siadami,\n \n \n \n \xc5\x9arodowisko przyrodnicze Azji,\n \n \n \n Wp\xc5\x82yw migracji na struktur\xc4\x99 demograficzn\xc4\x85 wsi,\n \n \n \n Zestaw 41,\n \n \n \n Wulkanizm i trz\xc4\x99sienia ziemi w Azji,\n \n \n \n Zlodowacenia na obszarze Polski,\n \n \n \n Krajobraz najbli\xc5\xbcszej okolicy,\n \n \n \n Warunki rozwoju gospodarki energetycznej,\n \n \n \n Zestaw 39,\n \n \n \n Rosja,\n \n \n \n Australia i Oceania,\n \n \n \n Gospodarka morska,\n \n \n \n Odleg\xc5\x82o\xc5\x9bci na mapie i w terenie,\n \n \n \n Mapa i skala,\n \n \n \n Zmiany polityczne i gospodarcze a struktura zatrudnienia,\n \n \n \n Zestaw 42,\n \n \n \n Rachuba czasu,\n \n \n \n Zr\xc3\xb3\xc5\xbcnicowanie klimatyczne Afryki,\n \n \n \n Rolnictwo Azji,\n \n \n \n Ukszta\xc5\x82towanie powierzchni na mapach,\n \n \n \n Rolnictwo Afryki,\n \n \n \n Energetyka,\n \n \n \n Zestaw 28,\n \n \n \n Kanada \xe2\x80\x93 \xc5\x9brodowisko przyrodnicze a rozw\xc3\xb3j rolnictwa,\n \n \n \n Ziemia i Uk\xc5\x82ad S\xc5\x82oneczny,\n \n \n \n Zmiany w polskim przemy\xc5\x9ble,\n \n \n \n Zestaw 27,\n \n \n \n Walory turystyczne Litwy i Bia\xc5\x82orusi,\n \n \n \n Geografia klasa7,\n \n \n \n Wody powierzchniowe,\n \n \n \n Zestaw 8,\n \n \n \n Krajobraz \xc5\x9br\xc3\xb3dziemnomorski,\n \n \n \n Struktura p\xc5\x82ci i wieku,\n \n \n \n Co to jest krajobraz?,\n \n \n \n Czym zajmuje si\xc4\x99 geografia?,\n \n \n \n Zestaw 35,\n \n \n \n L\xc4\x85dy i oceany,\n \n \n \n Rodzaje us\xc5\x82ug. Transport i \xc5\x82\xc4\x85czno\xc5\x9b\xc4\x87,\n \n \n \n Zestaw 33,\n \n \n \n Handel,\n \n \n \n Zestaw 37,\n \n \n \n Zr\xc3\xb3\xc5\xbcnicowanie ludno\xc5\x9bci Europy,\n \n \n \n Formy wsp\xc3\xb3\xc5\x82pracy regionalnej,\n \n \n \n Zestaw 45,\n \n \n \n zestaw 24,\n \n \n \n Rozdzia\xc5\x82 5,\n \n \n \n Na stacji polarnej,\n \n \n \n Wakacje w Polsce,\n \n \n \n Struktura zatrudnienia i bezrobocie,\n \n \n \n Nizina Mazowiecka,\n \n \n \n Zestaw 9,\n \n \n \n Produkcja ro\xc5\x9blinna,\n \n \n \n Moja okolica na mapie,\n \n \n \n Szeroko\xc5\x9b\xc4\x87 geograficzna,\n \n \n \n Atrakcje turystyczne Polski,\n \n \n \n Ska\xc5\x82y i surowce mineralne,\n \n \n \n Zestaw 3,\n \n \n \n Lasy,\n \n \n \n Chiny,\n \n \n \n Czynniki kszta\xc5\x82tuj\xc4\x85ce klimat,\n \n \n \n Indie,\n \n \n \n Lekcja powt\xc3\xb3rzeniowa - Obszary Oko\xc5\x82obiegunowe,\n \n \n \n Turystyka w Europie Po\xc5\x82udniowej,\n \n \n \n Zanieczyszczenie \xc5\x9brodowiska przyrodniczego,\n \n \n \n Zestaw 30,\n \n \n \n Przemys\xc5\x82 zaawansowanych technologii,\n \n \n \n Zestaw 31,\n \n \n \n Etiopia a problem g\xc5\x82odu,\n \n \n \n Afryka,\n \n \n \n Migracje,\n \n \n \n \xc5\x9arodowisko przyrodnicze Ameryki,\n \n \n \n Ludno\xc5\x9b\xc4\x87 Europy,\n \n \n \n Unia Europejska,\n \n \n \n Energetyka w Europie,\n \n \n \n Islandia \xe2\x80\x93 kraj lodu i wulkan\xc3\xb3w,\n \n \n \n Warunki rozwoju rolnictwa,\n \n \n \n Pojezierze Mazurskie,\n \n \n \n Moja ma\xc5\x82a ojczyzna,\n \n \n \n Zestaw 43,\n \n \n \n Kszta\xc5\x82t Ziemi. Siatka geograficzna i kartograficzna,\n \n \n \n Pogoda a klimat,\n \n \n \n Produkcja zwierz\xc4\x99ca,\n \n \n \n Zestaw 25,\n \n \n \n Strefy o\xc5\x9bwietlenia Ziemi,\n \n \n \n zestaw 21,\n \n \n \n Pustynie gor\xc4\x85ce i lodowe,\n \n \n \n Okre\xc5\x9blanie wsp\xc3\xb3\xc5\x82rz\xc4\x99dnych geograficznych,\n \n \n \n Mapa polityczna Europy i podzia\xc5\x82 administracyjny Polski,\n \n \n \n Zestaw 15,\n \n \n \n Gospodarka Francji,\n \n \n \n G\xc3\xb3ry w Europie i w Polsce,\n \n \n \n Struktura narodowo\xc5\x9bciowa,\n \n \n \n etniczna i wyznaniowa,\n \n \n \n Ludzie w Europie,\n \n \n \n Czytamy plan i map\xc4\x99,\n \n \n \n Ochrona przeciwpowodziowa a wyst\xc4\x99powanie i skutki powodzi,\n \n \n \n Gospodarka narodowa,\n \n \n \n Zestaw 26,\n \n \n \n D\xc5\x82ugo\xc5\x9b\xc4\x87 geograficzna,\n \n \n \n Po\xc5\x82o\xc5\xbcenie i ukszta\xc5\x82towanie powierzchni Europy,\n \n \n \n Jak zaplanowa\xc4\x87 wycieczk\xc4\x99,\n \n \n \n Zestaw 46,\n \n \n \n Zmiany w krajobrazie Polski,\n \n \n \n zestaw 20,\n \n \n \n Krajobrazy sawanny i stepu,\n \n \n \n Badanie w\xc5\x82asnego regionu,\n \n \n \n Zestaw 44,\n \n \n \n Strefy klimatyczne a strefy krajobrazowe,\n \n \n \n Ukraina,\n \n \n \n Powodzie i ochrona przeciwpowodziowa,\n \n \n \n Zestaw 36,\n \n \n \n Miasta,\n \n \n \n \xc5\x9arodowisko przyrodnicze Afryki,\n \n \n \n Rola us\xc5\x82ug w gospodarce Polski,\n \n \n \n Warszawa \xe2\x80\x93 krajobraz wielkiego miasta,\n \n \n \n Zestaw 10,\n \n \n \n Rozw\xc3\xb3j du\xc5\xbcych miast a zmiany w strefach podmiejskich,\n \n \n \n Pozaprzyrodnicze czynniki rozwoju rolnictwa,\n \n \n \n Turystyczne atrakcje Czech i S\xc5\x82owacji,\n \n \n \n Przesz\xc5\x82o\xc5\x9b\xc4\x87 geologiczna,\n \n \n \n Zestaw 2,\n \n \n \n Rozmieszczenie ludno\xc5\x9bci,\n \n \n \n Krajobraz rolniczy Wy\xc5\xbcyny Lubelskiej,\n \n \n \n Pary\xc5\xbc i Londyn \xe2\x80\x93 wielkie miasta Europy,\n \n \n \n Ruch obiegowy Ziemi,\n \n \n \n Po\xc5\x82o\xc5\xbcenie i granice,\n \n \n \n Rolnictwo Europ: Dania i W\xc4\x99gry,\n \n \n \n Wy\xc5\xbcyna Krakowsko-Cz\xc4\x99stochowska,\n \n \n \n Zestaw 13,\n \n \n \n Okr\xc4\x99gi przemys\xc5\x82owe w Polsce,\n \n \n \n Turystyka,\n \n \n \n Zestaw 34,\n \n \n \n Geografia klasa 7; Ochrona \xc5\x9brodowiska przyrodniczego; Zestaw 13,\n \n \n \n zestaw 19,\n \n \n \n Urbanizacja w Ameryce,\n \n \n \n Ukszta\xc5\x82towanie powierzchni,\n \n \n \n Zestaw 5,\n \n \n \n Walory przyrodnicze Polski,\n \n \n \n Zestaw 14,\n \n \n \n Wsp\xc3\xb3\xc5\x82rz\xc4\x99dne geograficzne,\n \n \n \n Wp\xc5\x82yw sieci transportowej na rozw\xc3\xb3j przemys\xc5\x82u i us\xc5\x82ug.,\n \n \n \n Zestaw 40\n \n \n
\n